18 dec. 2009

*Mat, mat, mat och en massa gotta...!

Nu sitter vi här igen. Jag och mamma, med varsin laptop i soffan. Middagen var underbar, tårta efteråt och efterätt en stund senare. Som om det inte var nog så har vi lyckats smälla i oss massa chips och dipp på det.
Sanslöst, det är precis vad det är. Det blir att hålla igen med gottat ett tag framöver tror jag.
Jag kom ihåg att ta med mig kameran, men har glömt att använda den.
Typiskt mig va?!
Däremot har jag ett helt galet roligt filmklipp att visa er. Men det får jag ta när jag kommer hem, har ingen överförare med mig. På tal om att åka hem.. Vet inte riktigt när det blir. Lördag eller söndag, det får vi se...
Mamma sitter och kliar sig i håret, jag tror hon funderar på att sova. Vad ska jag då hitta på?
.....
Marley and me!
Ja, boken alltså. Den ligger på syrrans sängbord och väntar på mig ju. De ska jag göra.
Först en nattarök. Sen sängen..


Toodles...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar