15 dec. 2009

*Pakeeet...

Godmorgon..
Idag har Lilja fått sitt efterlängtade paket från farfar, farmor M och farbror. En hel del kläder, mycket uppskattat från våran sida. Min personliga favorit var en munkjacka och kjol i svart velour. Lilja fick även en stor julstrumpa överfull med paket. Men dom får hon vänta med. Ska bli så spännande!

Tusen tack!

Idag har jag faktist tänkt dra mig och lillan in till stan. Nu har vi knappt varit utanför dörren på 3 dagar. Så det är väl dags. Problemet är bara att hon börjar hosta så mycket. Men har v i tur så hostar hon bort all hosta =)

Nä, nu ska jag försöka göra nåt åt mig själv. Jag ser verkligen ut som 7 svåra år. Jag la mig i blött hår förra natten, igår lallade jag runt i mjukisar och oborstat hår hela dagen. Så idag, ser jag inte speciellt vacker ut..


toodles...

1 kommentar:

  1. Hehe, så mkt kändis tror jag inte det blir av det hela :p Kul att du har blogspot, jag gillar det bäst just nu iaf, man kan lägga in så roliga gadgets så lätt!
    Du har inte en stl 68 fleeceoverall att sälja btw? Hade tänkt köpa en ny idag men det känns lite onödigt om man får tag i en beggad eftersom hon itne lär kunn ha den alltför länge...

    SvaraRadera