15 dec. 2009

*Stadshäng..

Har precis kommit hem från ännu en dag av meningslöst stadshäng. Massa kaffe.. helt onödigt. Men det var ganska skönt att röra på sig. Jag gick dessutom den långa vägen dit och hem. Så nu har jag säkerligen tappat 3 kg idag. Lilja är trött men ville inte sova middag, jag är hungrig men orkar inte laga mat.. Fifan. Jag känner mig helt överkörd jiust nu. Dessutom har Lilja lekt jättebra alldeles ensam hela förmiddagen, vilket resulterar i att hela huset är upponer vänt. Köksmöbler i hallen, alla mjukdjur i vardagsrummet, larnes kallingar precis överallt.... Jag orkar inte städa heller..

Jag kokar nog en burk bullens. Det är allt jag orkar med just nu, sen ska jag släna mmig på golvet med Lilja och ignorera att det behöver städas och att jag får huset fulllt av främmande imorgon...

toodles...

1 kommentar:

  1. städa är överskattat. plocka ihop på sin höjd. men alltså, inte tappar jag 3 kg till och från stan...hmm jag bor nog för nära.

    SvaraRadera