27 jan. 2010

*Morrn morrn...

Dagen första och vad jag tror enda telefonsamtal ringda. Check!
Jag fick sovmorgon idag, det var skönt. Men självklart måste jag ju gnälla lite också, jag fick sova för länge. Jag får så ont i kroppen och knoppen när jag sover länge. Så jag har sagt att jag inte vill sova en minut längre än till kl 10. Oftast så missar Larne att väcka mig, idag var inget undantag. Men jag är glad ändå.

Vi har massa måsten egentligen den här veckan, men jag har en aning om att inget kommer att kunna bockas av på söndag. C la vi!

När jag tittar runt på facebook och bloggar så märker jag att de flesta uppsärksammar den fina vädret ute. Snöstorm som är så härlig? Not! Det blir nog en innedag för oss också. Kanske skulle man passa på att städa lite.

Idag har Lilja haft problem med bajseriet igen. Det som har gått så bra så länge. Frustrerande! Visst kan ni hålla alla tummar och tår för att hennes lilla mage inte börjar om och tjorva? Vi har fått nog av tårar och blod vid de tillfällena.

Toodles..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar