26 jan. 2010

*Update on the pepparmiddag liksom..

Jag förstår att ni är jättesugen på att höra hur middagen blev?! Då ska jag berätta för er att det blev super. Som väntat så nästan vräkte Lilja i sig maten och för första gången på länge så tömde hon tallriken. Jag hittade penne pasta i skafferiet. Så antingen var det pepparsåsen eller det faktum att lillan kom på att man kan sticka in fingret i pastan och äta så som gjorde att hennes aptit ökade. Eller så var det helt enkelt en kombo av de båda alternativen. Tyvärr hade vi inte en endaste liten grönsak hemma. Hade gärna hackat ner lite paprika och lök, men se icket. Det får bli nästa gång. Larne uttryckte sin besvikelse när han fick höra vad han missat till middag, så det blir nog en favorit i repris snart..


Nu har faktist några nya läsare gjort sig "hörda" här på bloggen. Det är så roligt. Jag märker på unika läsare att jag fått fler läsare. Men det skulle vara ännu lite roligare om fler ville kommentera.
Jag vet att jag emellanåt själv är dålig på att kommentera. Men jag försöker alltid kompensera på något sätt.

Om jag lovar att bättra mig, gör du det också?

Och Malla, det gäller inte dig, du är bäst på att kommentera! Tack söta!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att jag också är rättså bra på att kommentera.Ibland iaf :) Jag läser här varje dag!

    SvaraRadera
  2. Yes! jag är bäst :D haha, eller du kanske tycker jag börjar bete mig som en stalker? :P Låter som en god middag iaf. Jag slog på stort och tog fram lax, men det slutade med pizza till männen i familjen och sallad till mig.

    SvaraRadera
  3. Ja, själv är jag ju sämst på att kommentera, men jag läser varje dag :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Härligt att Lilja åt med god aptit!

    SvaraRadera