13 feb. 2010

*En sån dag..

Precis som alla andra skulle jag kunna skriva om vilket underbart väder vi haft idag.. Det ska jag göra också, för det har liksom varit för fint för att ignorera. Dagen började med en liten sovmorgon då Lilja vaknade först 8:30. Efter vi gnuggat allt grus ur ögonen så städade vi(jag o lillan) köket och bakade en sockerkaka med krossad vit choklad. Myycket gott!

(Den hade kunnat vara din Monkis, OM du bara hade promenerat)

Sen har vi varit ute mest hela dagen. Vi har hejjat på Elina som visat sina talanger som skridskoprinsessa, vi har suttit i solen och fikat, vi har promenerat, lekt med hundarna och åkt pulka. Det sistnämnda är faktist bäst- För Lilja har varit väldigt negativ till pulkåkandet på senaste, men idag skrattade hon så gott. HOn ville tillomed åka mer. Upp och ner i en liten uppskottad "backe". Tokkul!
Hela min kropp skriker av kärlek när jag ser att hon har sådär kul. När hon visar vad hon vill och vad som är roligt.
Jag älskar min lilla sessa!

Jag ska ta mig en dusch nu snart, sen ska jag kolla om det blev nåt kort idag, Som är värt att visa er alltså. Jag tror minsann att det ska finnas en liten filmsnutt också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar