21 feb. 2010

*Etttvåetttretvåetttvå...

Jag antar att det är dags att skriva nåt här nu. Jag har sån total bloggtorka att jag inte ens ids skriva om hur lite jag har att skriva om.. Men nu gör jag det ändå.

Jag kan ju alltid berätta lite om Lilja.
Just nu har hon hakat upp sig på att räkna, 1.2.1.3.1.2.3.2.1.3, heela dagarna. HOn räknar tuttar, makaroner i tallriken, skor, mjukisdjur, fingrar.. allt man kan komma på. Men det är roligt. Hon försöker iaf.
Jag vet inte om jag ska säga äntligen, men hon har äntligen lärt sig klättra. På gott och ont förstås. Men nu får hon lite mer frihet och behöver inte hjälp för minsta lilla. Däremot så klättar hon inte i onödan, det är skönt. Alltså, då tänker jag på att hon inte sitter på köksbordet eller klättrar i fönstrena, bara upp isoffan och liknande. Hon tar sig inte ens upp på en stol, hon klättrar inte heller i trappor. Jag är så nöjd!

På tal om gräddfil, min blogg har fått fnatt och jag har lyckats göra något galet. Inget ser ut som jag vill och jag har någon konstig text häär o var. Jag ska försöka ta tag i det där, men jag bara ids inte. Jag har annat att tänka på!

2 kommentarer:

  1. men du har ett väldigt intelligent barn som är så duktig på att räkna. matematikgeni kanske??! =)

    SvaraRadera
  2. Jag har också bloggtorka och läste precis om en annan som hade den, det kanske är ngt som går? :)

    SvaraRadera