27 feb. 2010

*Floppetifloppflopp..

Jaha, loppisen var ju en flopp. Trångt och jävligt och bara massa skit och fika. Av någon anledning så hör det till att baka och sälja bullar, chokladbollar och dyl. för en peng. Jajja. Mamma fyndade en kartong kritor och ett gammalt "penn troll" fast i stor variant.
Jag tror att vi var klar på 20 min.
Nu längtar jag till sommaren och den vanliga loppisen!

Ikväll ska vi öta mat från golden dragon, chilikyckling. Mums! Jag håller redan på att svälta ihjäl, så jag vet inte hur jag ska klara mig till halv åtta. Kanske får smygäta lite korv och mackisar med Lilja..

Tanken är att jag ska försöka hitta på nåt med fröken Ancha ikväll, men våra planer har en förmåga att spricka. Jag vill sitta på 1906 och dricka vin. Det vill jag!

Nu ska jag packa ihop allt jag dragit fram när jag pysslat.

toodles..

1 kommentar: