26 feb. 2010

*Gnäll..!

Nu måste jag faktiskt få gnälla av mig lite.

Jag har suttit och försökt fa tag på BVC hela veckan, både på för och eftermiddagen. Vad fasen är problemet? Varför kan inte dom också ha systemet att dom ringer upp? När dom ändå inte kan svara i telefonen den där halvtimmen (typ) per dag, så varför inte lägga in en telefonsvarare? Problemet är ju inte alltid att det är upptaget, nä, nu har jag suttit 30 min och försökt ringa, men det är verkligen ingen som vill svara.

Jag funderar kraftigt på att stega in där och fråga snart. Kan man göra det? Störa mitt i allt klämmande och petande på barnen.. Äsch! Det struntar jag i. Jag vill att dom ska klämma och peta på MITT barn någon gång. Jag vill veta hur hon växer och om kroppen verkar hålla. Men tydligen är det skillnad på folk och folk. För de har alltid missat att kalla Lilja.

Dessutom hade jag velat att hon skulle få sprutan den här veckan, så vi slipper vara hemma från dagis första veckan pga av vaccinationsfeber..

Nää, jag är då tamejfan inte bitter!

2 kommentarer:

  1. Ja det går ju inte att få tag på den per telefon!
    Var har ni fått dagisplats?

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!Att man bara kan smörja in tänderna ibland har jag inte ens tänkt på,så tack!Vi berömmer henne och låter henne borsta själv,men hon vägrar gapa och vill bara äta upp tandkrämen :) En vacker dag ger det förmodligen med sig! Kram

    SvaraRadera