10 feb. 2010

*I´m bad..

Nädu, Ancha. Nu fick du faktist fel den här gången.

Just nu står det inget mindre än 10 papperskassar i hallen, bara väntar på att få fara till återvinningsstationen. Tvättsugan är rensad, nu äntligen kan jag tvätta. Skötbordet har flyttats ut och på något mystiskt sätt så kunde jag fylla en hel påse med skräp från skåp och korgar från toa. Inte illa pinkat va?!
OM andan faller på imorgon ska jag även ta fram lilla trasan och superduper medel för att få det skinande rent där inne.

Nu ska jag flytta på tv-bänken.. Ett vanligt hyllplan ska få agera ankare för x-box och boxer istället.
Fy fan vad jag är bra!

Larne är ute med grabbsen och ser fotboll och dricker öl. Jag hoppas han tar det lugnt, för han ska minsann få skruva och bygga lite imorgon har jag tänkt. Men det vet han ju inte om ännu...



Nu ska jag hänga lite tvätt också! Damn I´m good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar