8 mars 2010

*Dagisdumpning..

Nu har jag varit och lämnat barnet på dagis. En jättetrött liten flicka hade jag i vagnen på väg dit, väldigt nära att hon somnade. Så vi får väl se hur dagen blir. Jag vill egentligen inte att hon ska sova där, men de senaste dagarna hemma har hon lagt sig redan klockan 9 på morgon.

Hur som haver, det gick jättebra att lämna henne, Lilja slängde sig runt halsen på mig så jag fick en kram och puss, sen var det upp i famnen på fröken och Hej då mamma..
Ja, det ska man vara glad för.

Förresten, vi har ju verkligen supernära till dagis. På 15 min hade vi gått dit, pratat med fröken och kommit hem =)

2 kommentarer:

  1. så himla skönt att ha så nära, ag hoppas vi får här bakom oss, det tar nog max 5 min att gå dit :)

    SvaraRadera
  2. Låter som att tösen trivs på dagis ;)
    Kul med kompisar kan jag tänka mig :D

    SvaraRadera