6 apr. 2010

*Full vecka...

.
Nu har jag varit en duktig fruga. Huset har städats och städats. Vårstädningen som jag påbörjade för några veckor sen är äntligen klar, typ. Men det är fint och jag begär inget mer av mig själv. Så jag är nöjd!
Hittade ett fin fint munstycke till dammsugarn och provade hur det fungerade på soffan. Det slutade med att båda sofforna fick sig en ordentlig genomgång. Välbehövligt!

Lilja har varit en duktig flicka på dagis idag, inga tårar eller skrik efter ma/pa. Så det känns ju bra.

I morgonbitti när vi dumpat barnet på rastgården så gasar vi iväg till kallax för att hämta svärmor M. I en hel vecka får vi rå om henne och jag gissar att veckan kommer springa iväg. Vi har inte träffat henne sen ... augusti? Längesen var det iaf.

Annat roligt den här veckan är att Desse är hemma, Johan är hemma, Linda är hemma och Jenny är på ingående.. Hur ska jag hinna kramas med ALLA?

Nu inväntar jag min andra hälft som är på väg hem. Dags att krypa till kojs snart...


Toodles..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar