8 maj 2010

*Alla dessa måsten..

.
Godmorgon mina vänner. Frukosten är intagen och kaffet guppar i magen. Det blev en sen kväll igår då jag inte kunde somna, sen upp med lillan halv åtta. Men det går bra, solen skiner och jag känner energin komma smygandes.

Barnet tjatar om att gå ut. Hon har stövlarna på och tittar drömmande ut genom fönstret. Det är ju faktiskt skönt ute redan nu. Jag satt tidigare på morogn med en kopp kaffe i solen. Ljuvligt!

Idag har vi massa måsten, eventuellt och kanske på schemat. Sen om något blir av eller om vi bara busar, det är en helt annan 5a.

*Kratta
*Tvätta fönster
*Fylla igen rabatten
*Plantera ner blommorna
*Så mera frön
*Åka på kalas
*Tvätta, så det får hänga ute och torka. Mmmm
*Av anledning av förra punkten, söka reda på torkställningen.

osv osv..

Men först och främst blir det nog en snabbdusch tror jag...

toodles.

1 kommentar:

  1. Mäh, duscha inte du igår?
    Annars låter det som en fin dag, kram på er å tack för igår.

    SvaraRadera