26 maj 2010

*Guförbannadesh-vetesjäklar...!

.
Okej. Klänningen jag först köpte var ju helt fel storlek på och fel färg. Den har hängt på en galge över en dörr sen dess. Häromdagen skulle jag ta kort på den för att lägga ut på blocket. Men se på fan, om jag inte hittade 3 småsmåsmå fläckar på sidan av klänningen. Jag gissar att något stänkt när någon gått förbi med en tallrik mat eller dyl. Nu håller jag på att försöka få bort de småsmåsmå fläckarna. Hoppas verkligen det går.

Idag hittade jag äntligen en ny klänning. Superfin och supersöt och perfekt för mig.
Jag får pengar imorgon, så jag tänkte beställa den det första jag gr imorgon. Men nu mina kära läsare, nu är den plötsligt slutsåld. Jag har mailat med företaget och fått svar om att den precis blivit utsåld och att de inte kommer ta in den igen...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åhh, hur mycket osis ska en blivande brud gå igenom? Nu har jag 30 dagar på mig att hitta en ny klänning.. Fifan!
Jag ska prova maila föetaget igen och höra om någon annan säljer klänningen. Kan ju vara värt ett försök..

Nu ska jag plocka ihop här och krypa ner i sängen och vänta på morgondagen.
Över och ut!

2 kommentarer:

  1. :( usch vilken otur! hoppas du hittar en typ helst idag!

    SvaraRadera
  2. Kan man ha mer otur.. Hoppas du hittar klänningen nån annanstans. Frustrerande när man känner att man verkligen har hittat den klänningen man vill ha och sen blir det så där.
    Håller tummarna!!

    SvaraRadera