18 juni 2010

*De där bilderna... äntligen!

.
Planeringen blev faktist av igår. Meny och handlingslista klart. Vi kommer att springa som yra höns där på affären.
Idag ska vi in till staden och inhandla kläder till mannen och kanske Lilja också.
När jag lämnade lillan på dagis imorse så fick jag med mig en fin planta hem. Lilja hade planterat en solros. Så jag hoppas att jag lyckas behålla den vid liv nu. Mina andra fina plantera som jag lyckades driva upp från frön har jag dödat. Jajja, jag gav det ett försök. Bättre lycka nästa gång!
Nu ska jag slänga in lite bilder så ni får se vad vi haft för oss på senaste.. Enjoy!


Lillasyster har varit på bal.
 Självklart var hon den finaste och vackraste på slottet!


Lilja tyckte det var spännande att se alla häftiga åk eleverna kom med till balen.

Några dagar senare tog syster (och Lucas) studenten!
 Familjen har nog aldrig varit så stolt över henne som denna dag.


Det firade vi med att gå ut på galej, 3 systrar på krogen för första gången!

Lilja har suttit på cubus.

Poserar i sin fina säng.

Gladskit!

Kotten..

Nu får ni vara nöjd så ett tag. Det tar sån tid att ladda upp bilder att jag faktiskt inte ids nå mer nu..
Nu ska jag ta en kaffe och en blås i solen på altanen.

(det blev mycket "nu" nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar