2 juni 2010

*Varm o gott..!

.
Har ni hunnit vara ut än? Det är galet skönt idag, än så länge!
Helt vindstilla och 20 grader varmt här på baksidan.

En utedag planeras. Ska försöka komma iväg och köpa lite blomster som ska ner i rabatten och en och annan kruka. Larne ska fara och hämta en lekstuga som jag köpt på blocket. En sån där i plast. Den kommer hon att gilla. Kankse att gräset får sig en omgång också. Maskrosorna börjar ta över!
Jag ska skruva upp grinden till ytterdörren igen så vi kan ha öppet. Jag måste söka reda på en blomlåda som är puts väck. Konstigt! Sen ska jag iväg på jobbet en sväng för arbetsplatsträff. Tråkigt att missa de bästa timmarna av dagen, men kul att träffa alla nya vikarier inför sommaren..

Njaa, det var väl ungefär allt jag hade å hjärtat nu..

Förresten.. Bord och glas CHECK!

1 kommentar:

  1. Det var då en jäkla massa att göra, i början på inlägget trodde jag att du skulle skriva att du skulle ta det lugnt i det vackra vädret...

    SvaraRadera