5 juli 2010

*Zzzz..

.
Nää, ni är då så tråkiga allihopa. Knappt några uppdateringar på hela kvällen. Vad ska detta betyda? Jag struntar väl i det och går och lägger mig istället.
Jag oroar mig lite över Lilja. Om hon vaknar och ropar så hör jag ju inte henne. Inte när hon bara väser. Larne påstår att barnvakten regerar bra ändå, så jag får ju helt enkelt lita på honom. Det är väl tillit som det gifta livet går ut på?
Imorgon är det en ny dag med jobb 7-16, sen, SEN mina vänner så är jag och min man lediga 2 hela dagar tillsammans. Jag kommer inte ihåg när det hände sist.
SÅ förhoppningsvis kanske vi kan ta tag i ett av alla projekt här hemma..

Nää, nu är det dags att nanna kudden. Little Nicky väntar i sovrummet..

2 kommentarer:

  1. oj, jag har som glömt att blogga. Vet inte vad jag ska skriva :P

    SvaraRadera
  2. haha :D Yes, tillsammans. Mkt smarrigt! :) Ni måste prova! Hur känns det att vara fru nu? Jobbigt att komma ihåg att du heter Sommansson? ;)

    SvaraRadera