23 aug. 2010

*Adios, Au revoir, Adieu, bajj bajj och Auf Vied.. (hur det då stavas) och Hejdå!

.
Nu mina kära.
Nu ska vi strax åka iväg på smekresan.
Av någon anedning har jag fått fler läsare på sista tiden så välkommen välkommen! Jag hoppas ni finner anledning att stanna kvar under veckan fastän inlägget kommer att minska eller avta helt. Det beror på tillgång till dator på hotellet. Men om ni vill ha något att läsa så kan ni ju alltid gå igenom arkivet.

En vecka ska jag ladda batterierna och knåpa på bra inlägg. Om ni inte har sett det så har jag en ny kategori, sex å sånt. Jag har bestämt mig för att jag får börja skriva mer sånt som ni gillar at läsa.
Så när jag kommer hem kan ni vänta er en recension av bubbelgum kondomerna =)

Hur som haver. Nu är det sista packningen som gäller, slita upp syrran ur sängen (projekt) och dra på sig nå bra flyga-kläder. Sen bär det av!!!


Lilja ska under veckan vara hemma med moster Ida och mormor och kanske moster Monica. Utan dem hade den här resan inte varit möjlig. Världens bästa familj har jag som verkligen ställer upp. Jag älskar er över allt annat och jag ska göra mitt bästa för att njuta av värmen medan ni njuter av Lilja.
Puss på er!

2 kommentarer: