6 aug. 2010

*Bilder.... eller...?

.
Jag skulle kunna visa er lite bilder. Jag har äntligen fått en hel drös med bilder, både från möhippa och bröllop. Jag skulle kunna visa er det.

Jag skulle också kunna visa er kort på världens sötaste Ylva.

Jag skulle kunna tömma kameran och visa massa bilder på den finaste jag vet, Lilja.

Jag skulle kunna göra allt det där, men det krävs ansträngning från min sida och att jag startar den stora datorn. Den har inte varit igång på flera månader, så jag vet inte hur deet skulle gå...

Jag skulle istället kunna krypa ner i soffan och njuta av en ledig helg med min stora kärlek, min make.
Det är precis vad jag ska göra, vad ni tycker om det... Ja, det struntar jag fullkomligt i.

Om ni gör mig på bra humör kan jag göra den där ansträngningen imorgon istället..

PÖSS!

1 kommentar:

  1. kom igen nu! ja vill ju se bilder! de var ju länge sen ni gifte er och hade möhippan nu och än finns de inga bilder :) hehe

    //ingela och jonna

    SvaraRadera