9 aug. 2010

*Möhippan..

Här är jag snål. Kommer bara några få bilder =)



Tagen på sängen tidig morgon, typ.
Fick hoppa i de mest faschionabla kläderna tjejerna kunde finna.
Sen bar det av ut och iväg med bil. Stannade i en superfin glänta i skogen någonstans.
Där började min dag med mina uppdrag...

Mina uppdrag bestod av bla. äta en myra, fånga en spindel, resa ett tält, tända en brasa och söka efter skatter och mycket mer!
På bilden har jag precis funnit dagens viktigaste, skumpan!
(Skitigt, rufsigt hår och tiara. WOW liksom)


Inne på Katarina K fick jag visa mina talanger i att dreja.
Det blev en elegant vas, en finfin godisskål, en funktionell askkopp och den här galet fina kaffekoppen!


Efter lite bubbelbad, bastu och öl/cider/skumpa senare så var brudarna så här glada.

Sådär, liite nöjd är ni väl nu?
Nu ska jag ladda för bilderna från bröllopet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar