19 aug. 2010

*Morgonbestyr..

.
Sådärja, nu är ägg/kaviar-mackor frukosten gjord. Diskmaskinen är utplockad, vikt tvätt och lagt på sin plats. Hunnit se två filmer och nu sitter vi, jag o lillan här. Lilja ser på mora träsk, igen och jag sitter här med en kopp kaffe. Än så länge har jag följt dagsplanen, så det kan nog bli nåt gjort idag ändå. Vi ska kanske in till stan för en fika med A och B som kommit hem från Norge/Polen.
Sen måste jag börja fundera på vad som ska packas. 4 dagar kvar till semester!

Tjohoo!

Jag ska passa på att be om ursäkt för bristen på svarade kommentarer och egna skriva kommentarer hos er. När jag har jobbat ar jag oftast haft 2 timmar effektiv tid med Lilja per dag, så då har jag bara skummat igenom bloggarna, sen har jag däckat i soffan så jag har inte hunnit helt enkelt. Men från o med nu så ska jag bli bättre. Nu när jag är arrb.lös igen så hinner man ju blogga mer.

Nä, nu blir kaffet kallt. Ska strax väcka maken som sussar gott..

Adios

1 kommentar:

  1. Ohh,tack för tipset!Den sidan ska jag spana in senare ikväll,så förhoppningsvis blir man lite klokare =)

    SvaraRadera