27 sep. 2010

*Hotmail-kapad..

.
Jag har problem, stora problem. Ok, inte hemska, men det ställer till med en del besvär.
Det är nämligen så att min mail har blivit "hackad ". Massor av folk har precis samma problem just nu med hotmail. Det går inte att logga in eller återställa lösenord. Hjälpen man får när man försöker skickas till inkorgen! OCH om den inte finns där så kan den hamnat i skräpposten!
Haha, det är ju lysande när man inte kan logga in!!
Men men, efter lite luskande så har jag hittat ett formulär som man fyller i och skickar iväg. Där får man svara på lite frågor som rör mailen som vilka de senaste mailen i inkorgen, kontakter, mappar osv. Sen ska man lägga in sitt ipnr och svara på sin hemliga fråga man får fylla i när man skapar kontot.
Hmm, jag har haft mailen i ca 15 år. Inte fasen kommer jag ihåg min fråga..

Men jag har gjort så gott jag kan och inväntar ett svar eller en lösning. Svaret kommer skickas till larnes mail, hoppas jag. När man läser på hjälpforumet så har några fått tillbaka sin mail på några dagar-vecka. Så det bör kunna lösa sig så småningom.

Det skickas även ut massa mail från min adress. Får ni ett så öppna inte!

Problemet är att jag har alla mina inloggningsuppgifter till överallt på mailen. Inte det bästa förstås, men nu är det så. Jag har massor med mer eller mindre viktiga filer där i som jag vill behålla för mig själv också.

Jajja, nu ska jag snart hämta Lilja, sen ska vi hälsa på hos Linda o Micke och förvänta oss lite kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar