1 sep. 2010

*Kvällssvammel..

.
Mitt förra inlägg var tydligen inlägg nr 300. Coolt.
Detta får mig att tänka på min gamla blogg. Någon som vet om jag kan flytta över gamla bloggens inlägg på den här? Hur gör man?

Idag var första dagen på dagis för Lilja. Ja, första efter sommarlovet alltså. Ny avdelning och en massa nya kompisar. Det hade gott tok bra. Hon har varit lika glad och positiv som alltid.
Under sommaren har hon lärt sig att säga Åsa (fröken), Robin och Jonna (kompisar på dagis), helt utan att träffa dem. Namnen bara kom en dag. Så hon har surrat ganska mycket om Jonna. Idag har dom lekt tillsammans och tydligen haft vattenlekar. Så söta. När vi skulle åka hem från dagis så skulle hon promt krama Robin, men han förstod inte riktigt hennes ömhet och bara stod stilla. Vilket resulterade i att Lilja böjde sig fram, mer o mer o mer utan att han mötte henne halvvägs. Så där stod hon och putade med rumpan och lutade sin kind emot hans. Kärlek kanske?!
Hon har tydligen kramats mycket med sin fd fröken också, en av favoriterna.

Nu är det liiite synd om mig. Det kliar mer o mer i halsen. Jag hostar så jag har svårt att sova, men det går. Jag hoppas verkligen att det stannar där och inte blir värre än så.

På fredag blir det en rolig dag NOT. En sån där spännande dag då man ska ligga och bresa inför främmande människor/människa. Jag gissar att det blir kameradildon som vanligt. Jag avskyr verkligen att ligga i gynstolen! Dessutom är det kl 8 på morgon. Usch!

Imorgon vill jag att alla som läser håller alla tummar och tår halv 3 imorgon. Jag ska nog inte berätta varför förän det är klart. Men det är iaf inte jag som behöver turen. Jag tror nog att det kommer gå skitabra!

Ojoj, vilket knepigt inlägg. Hänger ni med fortfarande? Bra!
Den stora frågan just nu, är om jag ska orka se klart so you think u can dance elelr om jag ska ta datorn till sängen och se lite how i met... Hmm, svårt svårt.

Klockan ringer 7:15 imorgon. Man kanske ska krypa ner i sängen ändå. Det är ändå en timme kvar.
OJ! NU ska Pasha dansa igen.. Höres imorgon!

2 kommentarer:

  1. då håller jAg tummarna ;)
    tror inte det går att flytta över inlägg mellan blogg.se och blogger tyvärr

    SvaraRadera
  2. de är nått specielt me den där Robin alltså :) jonna var tok kär i han före sommaren och pratade bara bara om Robin, dom lekte och kramades hela dagarna tillsammans :) hehe vi får ta en play date nån dag med ungarna så dom får leka av sig lite :)

    //ingela och jonna

    SvaraRadera