7 sep. 2010

*Schhhh...

.
Sådärja. Nu ska jag berätta en  liten hemlis för er. Men ni får inte berätta för Larne...
Jag har beställt lite nytt smink. Hoppas leveransen är lika snabb som förra gången. Det är ju alltid lika kul att få paket i lådan!
Det är verkligen dags att rensa i sminkväskan. Eftersom jag sminkar mig rätt sällan så glömmer jag som bort det där med hur länga jag haft vissa grejjer. Jag kan säga osm så att jag är förvånad att vissa grejjer inte springer iväg av sig själv.
Vaddå? En mascara ska man väl ha i kanske 3 mån eller nåt. Jag brukar ha min i ett år ungefär, eller tills det är rea på just den igen. Jag har en rouge som jag haft säkert i 10! år! Jaaag vet.. Den används ju inte heller, så jag förstår inte varför den finns kvar. Men nu ska jag rensa och bara behålla allt nytt och fräscht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar