2 sep. 2010

*Självgående barn..

.
Först och främst, TACK till er som höll en tumme eller så idag. Lillesyster imponerade och tog körkortet idag!
Inte för att jag tvivlade, men en extra tumme kan ju inte gjort skada. Hur som helst, nu har hon den efterlängtade lappen och jag är superstolt!

Jag känner mig väldigt stolt över min dotter ibland.
Idag hade jag planerat att hon skulle lägga sig en halvtimme tidigare än vanligt eftersom hon måste upp så tidigt för dagis numera. Egentligen var planen en timme tidigare, men då började vi prova kläder så glömdes tiden bort.
Hur som helst, hon fick en flarra kvart över och medan jag håller på att lägga in kläder i hennes garderob så kommer hon in, stänger dörren efter sig och bäddar alla djur innan hon hoppar upp och lägger sig..
-Natt natt mamma.
Haha, Det slutade alltså med att hon la sig frivilligt hela 40 min innan normal läggtid, alldeles själv. Hon e så fin min lilla donna!

Kvällsmys i soffan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar