11 sep. 2010

*well well...

.
Konstig dag idag. Lite lätt irriterad på livet och allm'nt tråkigt har det varit.
Lilja bestämde att halv 7 var en lagom tid att kliva upp. Det tyckte inte jag.
Jag lyckades dra ut på det en timme, sen bäddade jag ner mig i soffan och sov medan Lilja kurade ihop sig framför mig. Jag "sov" till halv elva. Då blev jag akut röksugen och satte mig på bron.

Tyvärr slutade det med att jag var tvungen att knacka på fönstret för att väcka Larne eftersom Lilja låste ut mig.. Skitkul ens! Så då blev han lite grinig för att han inte fick sova färdigt.

Lilja sov knappt en timme till luchvila. Typisk, precis som jag skulle lägga mig och blunda. Men vi satte oss i soffan och såg på discovery. Lilja sov efter 10 min.. Inte jag!
Lyckades bära över henne till sängen få henne att fortsätta sova, men inte kunde jag somna förde. Soffan är så obeskrivligt oskönt att ligga i och in till sovrummet får jag inte komma då jag hostar så mycket.

Nåja, jag tror minsann att det blir en tidig kväll ikväll. Jag bäddar nog ner mig med en påse gott och ser lite OC..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar