9 nov. 2010

*Sjukling o vantar...

.
Jag verkar då fasen inte bli sjuk. Inte frisk heller för den delen. Jag ligger där någonstans mittemellan och svävar. Skitjobbigt!
Har inte varit snorig och febrig, däremot haft fruktansvärt ont i hela kroppen och hosta. Värktabletter har inte bitit på värken förän nu. det har resulterat i att jag legat unde duntäcket i soffan hela helgen. Nu hjälper tabletterna så jag har faktiskt klätt på mig idag!
De senaste 3 dagarna har jag jazzat runt i skitigt hår, njukisbysser och linne. Idag har jag tagit på mig en bh,, vilken skillnad. Haha!

Blev tillfrågad att jobba idag, men igår mådde jag så pass dåligt att jag var tvungen att tacka nej. Jag vet inte om jag hade fixat det. Känns inte kul att jobba och ha pinont hela tiden.

Nu ska vi in till stan och försöka hitta nya vantar till lilla tösabiten. Förra vintern hade hon ett par hestra vantar, som fungerade hur bra som helst,, Hon var aldrig kall om händrna. Idag när hon kom hem så var hon iskall. Kan ha att göra med att de är för små? Jag har själv hestravantar och de är de absolut skönaste och varmaste jag någonsin ägt.

Vad använder era barn för vantar?

3 kommentarer:

  1. ja har ett par lindebergs vantar åt jonna, men ja fick även ett par hestra av syster min som ja
    inte hunnit provat än, har aldrig provat de märket så ja vet inte om dom är bra :) men Jonnas lindebergs vantar är då super bra :)

    //ingela och jonna

    SvaraRadera
  2. Jag använder Hestra åt mina pojkar.Och jag tycker helt klart att dom är bäst!

    SvaraRadera
  3. Far på Arbete och Skydd uti Hemmakväll.Där har dom Hestra.:)
    Där har dom även några Reima vantar som såg riktigt fina ut!

    SvaraRadera