30 jan. 2011

*Fantastrof..

.
Inatt, igår, sov jag och Lilja i munksund hos L o M. Det var ingen planerad övernattning, så varken tiger eller snutte följde med. Som tur var så fanns där en ikea elefant, som lillan bara ÄLSKAR. Fort som attan adopterade hon "fanten" och kvällen var räddad!
Trodde vi..
Efter en liten olycka på golvet så åkte både elefant, hund och diverse kläder i tvättmaskinen. Det tar ju ett tag för en stor fant att torka. Lilja väntade och väntade. Hon väntade så länge som till 22:30 innan hon kunde lägga sig i sängen och mysa.

jag kröp ner brevid henne vid 2 tiden. Så jävla underbart att få hålla om henne och lukta i nacken och känna hennes små armar runt halsen.. Åhh, hade jag varit ensamstående hade hon alltid fått sova med mig. Då kan man ju alltid skylle på ensamhet eller platsbrist!
Sötfisen min! alet vad man kan älska en sån liten människa.

idag har vi som sagt städat här hemma och ätit lite skräpmat. Lilja sover nu sen några timmar tillbaka och jag ska strax bädda ner mig i soffan. Maken är på personalfest så då passar jag på att nöta på soffan!

Njaa, det här duger ju inte. Måste bädda ner mig. Jag känner hur kudde och täcker pockar och lockar!

1 kommentar:

  1. Jag har bytt men har inte mailat ut lösen ännu.Håll till godo,kommer antingen ikväll eller imorgon =)

    SvaraRadera