14 jan. 2011

*Ready or not, I´m back!

.
.
Nu är vi tillbaka, jag och min fina blåa dator!
Förhoppningsvis kommer jag börja om att uppdatera. Efter flera veckors datalöshet så har faktiskt suget kommit tillbaka lite. Det är nästan som att tappa en vän eller göra slut med en pojkvän.. Så fort något roligt, tråkigt, eller bara meningslöst händer så vill jag dela det med er. Men utan dator har det varit svårt.

Men men. Nu är vi här och jag hoppas det finns några läsare kvar.. Finns ni kvar?

Jag har precis landat i MIN soffa, men MIN kudde och MIN dator och MIN filt.. Vi tog en spontantripp till falkenberg förra veckan och kom hem idag. Åhh, jag vill redan tillbaka!
Det finns massor att berätta och jag har en massa inlägg som väntar, så om ni bara har tålamod så kommer det förmodligen hagla inlägg under kvällen. Men först måste jag få vila ögat och kroppen lite.

Är ni med mig på ett nytt bloggår?


Toodles!

1 kommentar: