27 jan. 2011

*Tjabba, tjena hallå..

.
Det är varmt och skönt ute. Det har väl ingen missat.
Om jag har varit ute?
Näpp, har jobbat inatt och sovit på förmiddagen, när jag klev upp gick lillan och la sig. Nu har stora älskling lagt sig och jag sitter all by myself och väntar på att gårdagens pizza ska bli varm i ugnen.
När lillskrutt vaknar så är hon supertrött och grinig, sen ska hon äta middag och efter det är klart är det snart dags att krypa ner i sängen igen.. Det blir lite utetid idag alltså.

Lilja har nu sovit på nattdagis två nätter i rad. Hon är så nöjd och så glad när hon får vara där. Man hör mer tjat om det dagis än hennes vanliga. Så dåligt samvete behöver vi då inte ha för att vi lämnar henne där.
Det är ju jätteskönt!

Fyfan vad jag är uttråkad. Bara sådär panik nästan.
Larne ´börjar jobba kl 18 och jag ska vara ensam hemma med sockret. Det är ju mysigt. Men sen, när hon lägger sig, det är då det superdupertråkiga börjar! Jag tycker inte alls om att vara ensam!

Oktober och ögoninflammation.
Jag lovar att vi saknar den inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar