27 jan. 2011

*Var det bättre förr?

.
Sitter och kollar igenom gamla bilder från -05 och -06. Galet roligt är det!


Pytteliten Akira..

Det var många rödvinskvällar på den tiden.
Det ser ut som att jag fått ett glas för mycket..

...Larne också..!

Har man inte ätit popcorn naken mitt i natten så
har man inte riktigt levt!

Jag och Robban vilade oss lite när vi spelade minigolf på H-badet.

Tänk vad roligt man kan ha när man pussas.
Här under höga kusten bron på en spontantripp till stockholm.

Nyårsafton 06-07'och Larne var tydligen trött.

Hmm, det var en fin dag. Synd att sitta inne och se fotboll när man kan sitta ute..

Jag o stora systern på fest för en miljon år sen..
Jag vet inte huuur många bilder jag skulle vilja visa er, men det går ju inte. Har dock en skiva kvar, som jag misstänker är Lilja bilder. Återkommer med dom senare..

2 kommentarer:

  1. nu vet jag alltså vad mitt mål i livet är... att äta popcorn naken mitt i natten=)

    SvaraRadera
  2. Snor kortet på Akira! SÅÅÅÅÅ jäkla snygg!!!!

    Vem är det som är i bakrunden på det sista kortet???

    SvaraRadera