19 feb. 2011

*Bakmorgon..inte

.
Jag känner att det rycker lite i baka nerven såhär på morgon. Kanske mest för att köket blir varmt och att det luktar mumma. Problemet är att jag har inte ingr. hemma och jag tänker då banne mig inte traska ner till ica. Så nej, det blir inget bak idag heller.. Jag vill ju ha nya kolakakor!

Men det är klart, Larne bakade ju häromdagen. Jag får äta från dom kakorna. Efter all möda han gjort med att räkna och plasta in dom nougatfyllda kakorna så ska jag kunna offra mig.

Kakorna..? Ballerina hette dom visst !

1 kommentar:

  1. Ne men du har ju sagt hela tiden att du inte vill ha fler barn :) så de är klart kul å se lilja växa och bli stor då :)

    Själv är jag livrädd för fler barn, samtidigt som jag vet att ja inte kommer kunna motstå.
    men ja vill också att jonna ska få vara ensambarn en stund och njuta av uppmärksamheten :)
    men ett syskon är redan i mina planer :)

    //ingela och jonna

    SvaraRadera