19 feb. 2011

*Bara Lilja..

.
Ibland kan jag börja skratta. Bara sådär, när jag är själv. Som alldeles nyss, jag vet inte hur jag kom att tänka på det. Men det är så roligt ändå. Lilja är allt bra tokig ibland. Hon är så rolig att vara med ibland. Det är tur det, för då kan man tänka tillbaka och skratta lite. Jag ska ge er två exempel på småtokiga händelser..

* Lilja hade ätit dåligt till lunch på dagis. (Det var säkert fisk) Senare på dagen var hon borta och personalen sökte efter henne. Efter en stund hittade dom henne. Där gömde hon sig i soffan med en macka hon stulit från matvagnen i köket! Är man hungrig så får man ta för sig!

*Ikväll när jag o Lilja satt och såg filmen "stomp the yard" så dansade killen i rutan. Han snurrade runt på huvudet och sprattlade med benen sådär som tanten i reklamen gör. Ni vet, han breakade. Plötsligt slänger sig Lilja på golvet och skriker.
-Jag också, Lilja också dansa!
Där ligger hon på rygg, med benen i luften och försöker snurra runt med rumpa och allt i luften. Om bara kameran varit framme då så hade jag varit världens lyckligaste!

Våran lilla tokiga tossa. Tänk vad tokigt roligt det blir ibland. Jag har ett nytt favotkort på lillan. Ni ska få se, jag kan inte sluta skratta. Jag undrar varför hon lagt ihop glasögon med att läsa? Det är inte första gången man hittar henne på detta vis..


1 kommentar: