21 feb. 2011

*Levande död walking..

.
Det bidde ingen operation. Inte än iaf. Läkaren tyckte att vi skulle köra på uteslutningsmetoden först, för att se om mina besvär hör till något annat. Visst, det låter ju klokt. Men då innebär det kanske att jag har ytterligare problem.. Åhhh!

Nåja, besöket gick fort och väldigt smärtfritt. Vi var klar innan jag hade tid egentligen.
Men det är ju tur att det är så himla kul att köra bil i 24 mil för ett läkarbesök som tar 10 min.. Självklart!

Hur som haver så har jag nu fått omeprazol (stavning?) som jag ska äta en månad för att se om mina besvär försvinner..

Jag åt en tugga choklad (mars) idag, en tugga! Magen svällde upp och smärtan infann sig. Visst är det härligt att leva ibland! Jag gissar att min mun där nere i övre magen inte sluter sig... typiskt!

1 kommentar:

  1. Ja usch,det var riktigt jobbigt att höra :/
    Tack och lov är det som vanligt idag men det är ju dessa 48 timmar somm gör att vi kommer att vara isolerade även idag och imorgon.

    Hoppas dina besvär försvinner nu en gång för alla!Håller mina tummar!

    SvaraRadera