27 feb. 2011

*Söndagsbilderna...

.
Festligheter i dagarna två. Njaa, inte för mig. Men för min älskade make. Jag festade igår. Det var en trevlig kväll som började med tjejfest och tillhörande tjejfest-snack. Sen utgång på challenge, där musiken faktiskt inte var till belåtenhet. Inte bra!
Men hur som... Här sitter jag, väntar på middagen, Lilja ser en ny film och jag har kopplat in kortläsaren i usb:n. Det innebär bilder!

Lilja höll i underhållningen igår på dopet..
Blivande pianist?


Titta ancha, nu kan hon äntligen ha kläderna som vi lånat!


Lilja har börjat använda kniv och gaffel. Här äter vi palt. Se hur hon anväder kniven för
att lägga smöret på gaffeln. Sen kan ni ju blunda när hon
håvar in stora smörkicken direkt i mun..

Till sist kommer ett bildbevis på hur maken ser ut numera. 10 år yngre helt plötsligt!

Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar