7 mars 2011

*Am I doing it the wrong way..?

.
Nu är jag less på att vara förkyld. Allt snor, slem och hostningar och nysningar. Värk i luftrören och ond hals.
Jag har provat att vara ute, fått massor frisk luft. Men det har inte hjälpt. Nu kommer jag prova det andra alternativet. Jag stannar inne och lyssnar på kroppen, jag tänker inte gära nåt alls! Det är ungefär vad jag gjort hela dagen.
Min man däremot. Han klev snällt upp med barnet kl 7. Sen dess har han hunnit tvätta, hängt och vikt massa tvätt, plocka i och ur diskmaskinen, rensat och sorterat allt bråte i tvättstugan, gjort lunch och städat undan. Nu är dampen ute och skottar upp baksidan så vi ska kunna sitta där ute i solen och må gott.. Inte jag, inte idag!

Däremot ska jag försöka anstränga mig och lägga in några bilder åt er senare idag.. Nu måstejag vila. Jag blir ju andfådd av att se hajjn arbeta där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar