11 mars 2011

*Shopping..

.
Eftersom snöh-vetet bestämde sig för att vräka idag så sket sig mina planer om madrassåkning. Istället fick jag mig en dag på stan med syster. UTAN barn! Riktigt skönt, det händer ju alldeles för sällan. Dessutom att kunna njuta av att vara utan barn. Mycket skönt! Tack syster för att du drog iväg mig!
Tyvärr är det ju så att när man är utan barn på stan, ja då har man helt plötsligt tid att faktiskt kolla på saker o ting, prova kläder och så. Men ännu värre, man har tid att prova skor! Har hittat några osm jag vill vill ha. Men jag köpte ett par, snygga, sköna och på rea!

-Men dom ser ju preeeecis likadana ut som dina andra 59 par! säger Larne när han ser dom.

Men nää, såklart är det ju inte så. Han förstår bara inte att den lilla lilla dragkedjan längst fram gör skillnaden. Mina andra skor ha inte sånt..

Jag har fortfarande inte lokaliserat kabeln, så jag kan inte visa er. En annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar