6 apr. 2011

*Paniken...

.
Jaghade väntat mig att bli väckt vid 14-14:30. Mannen och barnet skulle till Ume och vara hemma vid den sagda tiden. Förstå paniken när jag vaknar 16:30 och ingen är hemma, inget missat samtal eller sms. Jag skyndade mig att ringa mannen som förstås inte svarade.

Ok, det har toksnöat och regnat hela natten. Det måste ha hänt nåt!!!
Nä, mannen ringde upp direkt efter. Dom är kvar i Ume och sitter fortfarande i möte. Lilja då?
Jo hon satt i knät hos en av killarna som jobbar där och ritar på datorn. !!

Va? Är hon den snällaste flickan i världen eller? Inte alla barn som snällt skulle följa på tråkigt möte hela dagen utan att gnälla. Dessutom tillbringa tiden med en fritt främmande karl.

Nåja, det innebär nog att jag får ha stora älskling hemma ikväll. Han hinner inte åka på jobbet i tid.
Så nu är jag mo allen i några timmar till. Vad ska man ha hittat på då? Ligga soffan kanske?
Hmm, jaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar