22 apr. 2011

*Temperaturen..

.
Jag hoppas innerligt att Liljas farfar och farmor Marita tar med sig lite värme när dom kommer om 14 dagar!
Som vi längtar efter att få kramas med dom en hel helg!

Temperaturen som visas på datorns skrivbord just nu...

Annars då?
Jomenvisst. Har jobbar färdigt för veckan. Idag är jag mega trött och energilös. Men jag o Lilja har bunkrat upp med massa gotta för kvällen. Vi har precis ätit varsin jacky chokladpudding och i skafferiet väntar både godis och ostkrokar. Dessutom ska vi ut och grilla lite korv med grannfolket senare ikväll. Nu är vi inne på en liten ladda-ork-paus. Det behöver man ibland. Jag behöver det!

Inatt har jag suttit och plitat på schema för sommaren. Jag hoppas att det går igenom, för augusti iaf. För då har jag 8 dagar att njuta i falkenberg. Annars få Larne o Lilja åka själv. Då skulle jag bli ledsen.
Men det är bara att hoppas.

Lilja har tydligen sovit utan blöja inatt på dagis. Dom hade helt enkelt glömt att ta på henne en blöja och lika bra gick det. Ingen olycka! Än så länge får hon sova med, men det är nog bara av bekvämlighet för oss..
Efter familjeråd med lillan så har vi kommit överens om att till sommaren ska hon va helt blöjfri.

Nu ska jag nog ta fram lite snarra...

1 kommentar:

  1. hoppas semesterplanerna går i lås..vi klurar än på våra!
    och ja tack, några grader varamre får det gärna bli!

    SvaraRadera