19 maj 2011

*En ny dag..

.
Uppe med tuppfan idag. Ändå känner jag mig rätt utvilad. Måste vara det "nya" sovrummet som gör det. Jag har då sovit huuur bra som helst!
Lilja verkar vara betydligt piggare idag. Hon hostar inte speciellt mycket, ögonen ser gladare ut och hon snorar inte alls lika mycket som tidigare. Man kan ju bara hoppas!

Vi har haft en väldigt spännande morgon här hemma. Jag o lillan har suttit ute på bron och väntat på sopbilen. Det spöregnar ute, så det är ju inte sådär superkul ute. Men men, där satt vi. Sopbilen, kom, tömde och for. Skitspännande ens! Jo, Lilja tycker det. Så det var ju väl spenderade 15 min..

Som sagt, vi bytte sovrum igår. Det är ju jättebra. Förutom att nu ligger vi vägg i vägg med tvättstugan. Det innebär att jag inte kan tvätta på morgon för herr känslig blir störd av ljudet... Jag som redan vikt gårdagens tvätt och gjort klart. Bara att vänta då.. Förra gången vi sov i det rummet har jag för mig att den godkända tvättiden var kl 10. Jag får vänta en timme till. Det går nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar