11 maj 2011

*Fyndat..

.
Det blev att sitta ute lite lagom halvnaken i solen. Dra mig baklänges så varmt. Sen kom molnen och därmed försvann värmen. Då passade jag på att gå en sväng på stan. Fort gjort så hittade jag mig ett par nya walkingskor. Jag håller även på att ladda telefonen med musik. Så nu är mina anledningar snart slut, nu måste jag ge mig ut och motionera.
Planen är att istället för att slöcykla så ska jag ta apostlahästarna till jobbet. Det blir nog bra, bara jag ids hålla tempo. Problemet brukar vara att jag funderar så mycket medans jag är ute att jag glömmer bort mig och när jag väl vaknar till så är det sakta lunk. Inte bra, men nu ska de bli ändring på det.

Bara att hålla tummar och tår för attt jag verkligen kommer igång och lyckas hålla det.

På tal om skor så hittade jag massor med skitasnygga klackar idag. Bara för att jag inte har några skopengar just nu. Åhh, frustrationen!

Ahja...

1 kommentar:

  1. Ojsan hoppsan..Ledsen för att jag fläkte ut "dina" hängpattar ;)

    SvaraRadera