19 maj 2011

*Hej hå hej hå...

.
Ja, energin har flödat idag. Jag har hunnit med en hel massa. Redan innan middagsvilan hade jag gjort huset fint, tvättat bort ett berg kläder och bakat med den lilla.
Väldigt goda kakor blev det dessutom. Lilja ringde och bjöd hit mormorn för att fika. Då kom lillmostern också. Men kakorna var av någon anledning godast ute i kvällssolen..

Idag har Lilja hoppat hage för första gången. Hon har pratat om det länge (efter att ha sett Ozo göra det) och idag ritade vi upp en liten "hage". SOM hon har hoppat, fram och tillbakat. Kastat en sten hit och dit. Jag behövde inte ens visa hur man gör. Hon har minsann sett på tv! Haha, så söt!

Nu väntar jag på att älskade make ska komma hem och ge mig den utlovade massagen. Det var tur att jag inte hunnit få den redan, för nu har min rygg lagt av igen, upphakning mellan skulderbladen. Inte mysigt. Det är säkert för att jag inte jobbat på länge, dvs inte tränat på länge.
När löning kommer ska jag omedelbums inhandla lite hantlar!

Första avsnittet av csi på tv nu.. undrar om man kommer ihåg? Jag ska nog se det tror ja..
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar