9 maj 2011

*Helgen...

.
Dom kom, vi sågs och nu har dom åkt hem. Svärisarna på en snabbvisit under helgen. Tyvär missade dom sommarvädret som kom idag. Men vi har ändå hunnit vara ute i solen mycket. Jag antar att dom har megavarmt hemma. Vi satt och jämförde trädgårdar, häggen här hemma har knoppat ut i helgen och svärfar har klippt gräset där hemma 3 ggr redan. Det är inte rättvist. Alls!

Det blir inte mycket tid över till att blogga eller kolla fb när man har fullt upp hela dagarna. Så nu ska jag sätta mig ich göra en storrensning på min gård i frontierville, sen har jag deletat alla olästa inlägg på bloglovin, det var en hel del kan jag lova. Nu är det bara att börja på ny kula.

Jobbade inatt. Imorse när jag cyklade hem så visade termometern 16 grader varmt, solen värmde, vinden var varm och jag bara njöt. Jag ville inte alls komma fram. För framme betyder att det är dags att sova. Det gjorde jag, i nån timme. Sen kände jag mig tvungen att kliva upp och sätta mig i solen. Men då hade molnen precis kommit. Typiskt! Fast det var ju varmt ändå..Kanske har jag bättre tur imorgon?

Nu ska jag snart göra mig klar för att cykla iväg till arbetet. Nice!

1 kommentar:

  1. Vart hittar jag ett dagjobb? Alla jobb jag sökt är dag/kväll/natt (m.a.o skiftgång)..Och då spelar det ju ingen roll iaf. För ena veckan blir det dag, men veckan efter natt och avsluta med e.m/kväll?
    Givetvis har jag sökt "vanliga" dagjobb också, men nej.. Inget fått och det är ju inte direkt massor med jobb ute...

    SvaraRadera