4 juni 2011

*Bilder...

.
Det är halvmolningt, vilket innebär litesådär halvsoligt. Men det är varmt och skönt. Man känner verkligen att luften har ändrats. Fastän det blåser (såklart) så är det riktigt skönt ute. Det är numera sommar med andra ord.

Nu har jag fått tillbaka minneskortläsaren, så jag ska se om det blev några bra bilder igår. Det är ju alltid svårt att ta kort när solen lyser på skärmen så man inte ser om det blir suddigt eller ej.
Här kommer dom!

-Häär borta är jag mamma...

Barnen söker efter trumpeter (svamparna)

Glad tjej

Rider på stenen

Stoooor sten
Såklart finns det en hel del mer kort. Men jag måste fråga de övriga först om jag får lägga upp bilder på dom.
Nu ska jag o liten gå ut i trädgården och ha picnick. Jordgubbar och grädde packar jag. Lilja har packat plastvindruvor, plastjuice och plastkalkon. det här ska bli gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar