18 juni 2011

*Dag 3...

.
Nu har jag börjat om att äta L-argiplex. Larne hade läst gamla inlägg på min blogg och kommenterar till mig hur bra jag mådde senaste gången jag poppade piller. Det fick mig att tänka efter. Jamenvisst, man glömmer så fort, men efter att ha tänkt efter en stund så inser jag att this is the shit! Så nu har jag börjat om.
 Den här gången köpte jag en stor burk a 100 tabletter. På hälsoaffären i gallerian hade dom erbjudande på den. Pass på!

Eftersom det tar några dagar för pillrena att hjälpa så tänkte jag försöka föra dagbok över resultat. Är ni me?
Idag är det dag 3 tror jag..

Än så länge känner jag av:

absolut ingenting!
Fortfarande trött, sliten och lagomt uttråkad. Men har just svalt dagens dos, så under kvällen kanske det har ändrats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar