6 juni 2011

*Hur ska det gå..?

.
På självaste söndagen. Då drack jag vin. Vin med finaste Lena. Vi hade en barn och karlfri eftermiddag/kväll. Drack vin och cider i solen, snackade goja och lyssnade på musik. Utgång på kalles. Eller så mycket utgång det kan vara en söndag. Det var ett gäng studenter och vi i lokalen, typ. Men vi satt för oss själva och surrade. Myycket trevligt. Efter lite mat på shell så låg jag i sängen 01:20. Skönt!

Idag blev jag väckt runt åttatiden. Väldigt törstig, men inte bakis. Magen är i lite uppror, men jag mår inte illa. Så jag diagnostiserar mig själv som icke bakis idag.

Däremot är jag lite rastlös. Jag vet inte vad man skulle ha hittat på idag. Solen skiner, det är blå himmel. Men det är inte sådär supervarmt ändå. Det blir nog bättre under dagen. Jag tänkte sätta mig i läan brevid altanen. Men då har två spindlar bestämt sig för att slå läger precis där jag brukar sitta. Ett fint litet stort bo på väggen. Med andra ord, jag sitter INTE där förän någon kommit och dödat de små asen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar