6 juli 2011

*And theeeen...?

.
Jobb, sova, jobb, sova.. Ja, ungefär. Den senaste tiden har jag varit såå trött.
Min uppdatering med hur det går med tabletterna gick ju lite sisådär. Det började spöregna och slutade inte på flera dagar. Då behövs det betydligt mer än några kåtpiller för att jag ska bli pigg. Nu har jag börjat om att äta som igen. Men liite fungerar dom, mer än så säger jag inte!

Träningen har gått åt hvete också. Lat, det är vad jag är. Men nu har jag gett mig fasen på att börja om. Imorse tog jag den vanliga promenaden, utan vidare energi. Men 47 min, det är ju skam! Sista gången jag gick innan mitt uppehåll var tiden 39 min. Stor skillnad. Så länge det inte regnar ikväll så ska jag försöka slå morgonens rekord. Det brukar gå lättare på kvällen.
Nu jäklar måste jag komma igång igen. Resultatet jag sett på min kropp är nu ett minne blott. Degen på magen är tillbaka. Men här ska inte bakas nå mer! Väck ska den!!
Dubbel träning innan prommis ikväll, jajjomän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar