20 aug. 2011

*Atjo, atjo, atjo, PROSIT!

.
Lite piggare idag. Energin har börjat krypa tilbaka. Men nysningarna och snoreriet är fortfarande i full gång. Å hostan, den hostan! Jag är så öm i revbenen av all host att jag snart inte törs något mera. Jag kommer säkert skada ett organ eller två om jag fortsätter såhär.
Jag är iaf hemma från jobbet hela helgen. Smittorisken är nog fortfarande stor och det är kanse inte sådär jättetrevligt att snörvla och nysa gammelfolket i ansiktet om nätterna.

Nä, hemma och kurera sig lite. Ligga soffan, det blir man pigg utav!

Idag har Ester fått vara ute lite. Först var det jätteläskigt. Men av nyfikenhet på gräset så ramlade hon nerför altanen och då fick hon blodad tand. In under altanen, vilken vildkatt va?!

Nåja, bara vi får ett halsband till henne så ska hon få vara ute mer.
Nu ska jag fila ner mina naglar lite.. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar