24 aug. 2011

*)/&¤#/=)#)?=#)`#)!!!!!!

.
Världens bästa drog, cociliana etyfin, är numera bannad från min kropp. Sen jag fick problem med gallan så kan jag inte ta det längre. Gör jag så mycket som att tittar på flaskan så får jag ett anfall. Tjohoo, vad roligt!

Tvär är c.e det enda som fungerar när jag har hosta. Då spelar det ingen roll om det är rethosta eller slemhosta. Det funkar. SÅ nu då? Nja, jag använder sånt där svammel, som nipaxon tex. Men det fungerar ju inte alls. Jävla skit!

Det är skitjobbigt att hosta sönder kroppen. Hosta och hosta tills jag torrkräks, DET gör ont kan jag lova. Svetten lackar och huvudvärk+muskelvärk överallt. Inte många timmars sömn per natt. De flesta timmarna sittandes.

Mitt i allt h-vete så försöker jag sluta röka. Men hallå! Det sjukaste av allt sjukt är att när jag röker så försvinner hostan. Så i värsta hostanfallen så är det bästa att gå ut för en cig. Då är det ju förbannat lätt att lägga av med skiten!!! Kedjerökning, hallå!

Nä, jag är inte bitter, inte alls. Förlorade 30 timmars arbete i helgen pga hostan. Nu ska jag jobba torsdagnatt och jag ska banne mig jobba om jag så ska släpa lungorna efter mig..

Om jag är bitter? Näää inte alls!

2 kommentarer:

  1. håller tummarna här att du slipperhostan och att du klarar av att sluta röka!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig, krya på dig och massor med kramar! :)
    /D

    SvaraRadera