11 aug. 2011

*Den där självkänslan...

.
Nu känns det bättre!
Efter att ha legat på latsidan i en vecka och blivit småförkyld så tog jag mig äntligen ut på en joggingtur på morgon. Dessutom så tog jag förra tiden med nästan 10 minuter. Joggingen går helt plötsligt bättre. Kan det bero på lite bättre kondition och lite mer muskler?!

När jag började gå i början av sommaren hade jag som mål att kunna jogga iaf bitvis innan sommaren var slut. Nu kanske den är det, men planeringen gällde tills sommarschemat slutade. Jag har tre veckor kvar tills jag är arb.lös. Så jag måste ju säga att jag lyckats med mitt mål.

Jag är så stolt över mig själv!!

Dessutom pratade vi om självförtroende igår, jag o min man.
Även han har märkt skillnad och tyckt att jag mår bättre över mig själv sen jag jobbat bort lite deg här o var på kroppen.
Själv tycker jag numera att jag för det mesta är väldigt snygg. Vissa dagar har jag svårt att slita mig från spegeln. Hela mitt uttryck, hållning och självbild har ändrats.Det är helt sant och en helt ny känlsa i min kropp.
And I love it!

Varför har jag inte lyckats med det här tidigare? Det var ju så enkelt att få bort bilringen från magen, få upp rumpan en våning och muskler som faktiskt syns på armarna (inte nu längre dock).
Det blir att ta tag i hantlarna när jag kommer hem. Jag längtar. Det gör jag faktiskt. När man ser resultat så blir man ju sporrad att fortsätta.
Den dagen jag får megasnygga armar ska jag bjuda mig själv på en tatuering!

Men nu ska jag inte träna mer för idag, jag ska träna ögat och hjärnan. För jag ska slänga mig i sängen och fortsätta på min bok. Det är så spännande att jag inte vill läsa ut den.
Larne och Lilja har gått in till stan, så man får ju passa på att njuta medan man är solo!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar